Звіт завідувача ДНЗ № 49 за 2019—2020 н.р.
Перед початком звітування, прошу Вас врахувати, що д/з не працював майже
три місяці із-за карантину.
У нас
не проводились ні які заходи, майже в перше за 30 років не були проведені
випускні ранки для старших груп.
Тому
звітую так – як воно є. Починаю :
ДНЗ №
49 комбінованого типу розпочав своє функціонування в далекому 1990 році. У липні
поточного року ми мали б святкувати Тридцяту річницю заснування нашого закладу.
Це так, нам уже багато років. Наші перші випускники приводять до нас своїх
дітей.
Групові приміщення д/з забезпечені сучасними
меблями та ігровим обладнанням, та мають чудовий інтер’єр. Розвивальне
середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і
відповідає її віковим особливостям. Для дітей створені всі умови для розвитку.
Окрім групових приміщень у д/з є
багато спец. приміщень:
1.Музичний та спортивний зали з усім необхідним
обладнанням;
2.Кімната «Казка» для організації театралізованої
діяльності дітей ;
3.Зимовий сад, де діти можуть ознайомитися з птахами,
рибами, тваринним світом та відпочити ;
4.Обладнанні за останніми вимогами кабінети – вчителя
логопеда та практичного психолога ;
5.Методичний кабінет де вихователі можуть знайти
відповідь на свої запитання ;
6.Медичний блок де проходить мед. обслуговування дітей,
де вони приймають кисневий коктейль для зміцнення імунної системи ;
7.Функціонуючий басейн допомагає загартовувати дітей ;
8.З 01.09.2019 р. розпочав свою роботу « Лего - центр» (
де проводяться розвиваючі ігри, заняття з конструювання з елементами STREAM-освіти) ;
9.В кожній
групі є телевізор який допомагає осучаснити учбовий процес ;
10.Прогулянкові майданчики для кожної вікової групи ;
11. Сучасний спортивний майданчик.
У нас є досягнення , а ще більше бажання
працювати над новими технологіями щоб мати можливість працювати сучасно і
ефективно .
Склад
вихованців :
За проектною
потужністю д/з розрахований на 246 місць, для дітей від 2 років до 6 років.
Групи комплектуються в серпні – вересні.
1. Три групи раннього віку
2. Три групи молодші;
3. Три середні групи
4. Три
старші групи
5. Дві спеціальні для дітей з вадами мовлення.
В цьому році було відкрито дві інклюзивні
групи, для дітей з особливими потребами ( середня, молодша ).
Цього року заклад відвідувало 336 дітей, що
означає перевантаження, яке складає 90 дітей, а це ще три вікові групи по 30
дітей, тому працюємо з перевантаженням. Багато батьків бажають відвідувати
тільки наш д/з, хтось вже вдруге або втретє приводить своїх дітей, у когось тут
друзі, а хтось орієнтувався на характеристику мікрорайонів.
І так в д/з 336 дітей.
Із них :
-
Раннього
віку - 69 дітей
-
Дошкільного
- 267 дітей ( із них 25 відвідують спеціальні групи для
дітей с вадами мовлення, та 50 дітей інклюзивні групи )
В цьому році випущено в школу 89 дітей, які
пройшли повний курс дошкільної освіти,
три місяці проходило навчання онлайн .
За звітній період прийнято до д/з 103 дитини.
Контингент батьків соціально благополучний.
Із 336 дітей
батьки мають робочі спеціальності – 109 чоловік що складає 32,4%, службовці –
110 чоловік, що складає 342,5 % Дуже багато матерів що не працюють – 120 жінок,
що складає 35,1 %.
В д/з
багато сімей пільгової категорії :
1. Діти сироти- 1
2. Багатодітні- 11
3. Учасники АТО- 7
4. Чорнобильці -3
5. Малозабезпечені- 17
6. Переселенці з Луганської, Донецької обл., та Криму-4
А також матері- одиначки 43
Кадрове
забезпечення:
Педагогічними кадрами д/з укомплектовано, але
вже рік ми не можемо знайти музичного керівника. У закладі працюють 2
вихователя – методиста, практичний психолог, 2 вчителя- логопеда, 2 асистента
вихователя інклюзивної групи, інструктор з фізичного виховання, музичний
керівник, медичне обслуговування здійснюють 2 старші медсестри.
Освітньо - виховний процес у закладі
забезпечують 25 педагогів : 16 мають вищу пед. освіту, 9 середньо спеціальну.
Склад пед.. працівників за
кваліфікаційними категоріями такий :
1. «Спец. вищої категорії» - 6 педагогів
2. « Спец. першої категорії» - 3 педагоги ( Авраменко
І.В., Голосун О.І., Чупалова Е.С.)
3. «Спец. другої категорії» - 2 педагоги ( Барінова
Л.П., Антоненко А.Ю.)
4. « Спеціаліст» - 5 педагогів ( Харковчук А.В.,
Балануці С.А, Стельмах Л.І., Кукса О.А., Довгошия А.М.)
5. «Відповідають займаній посаді» - 9 педагогів
Атестовано 19 педагогів, не атестовано 5, які
мають вищу педагогічну і психологічну освіту ( Харковчук А.В., Кукса О.А.,
Балануца С.А., Стельмах Л.І., Довгошия А.М.) так, як ще не мають потрібного
стажу для атестації, та Арефьєва В.В., яка буде атестуватися в наступному році.
Регулярно педагоги д/з один раз на 5 років
проходять курсову перепідготовку в ОІППОП. В 2019 – 2020 році пройшли курсову
перепідготовку Богомаз С.Ю., Барінова Л.П., Чупалова Е.С.. Перепідготовку
пройшли згідно графіку.
Освітньо - виховний процес в д/з
здійснюється відповідно до Законів України « Про освіту», «Про дошкільну
освіту», вимог Базового компоненту та програми « Дитина», « Впевнений старт».
Також педагоги активно використовують парціальні програми та програму STREAM – завдяки якій діти вивчають
природознавчі науки, технології, інжиніринг, мистецтво, математику, а також
читання та письмо. Під STREAM освітою дитини дошкільного віку, ми розуміємо
спеціально
Керуючись основними Державними документами що
регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками працювали над
створенням ігрового, предметно – розвивального середовища, необхідних умов для
розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання та
фізичної досконалості.
Організація освітньо- виховного процесу була
спрямована на реалізацію основних завдань, при визначені яких були враховані їх сучасність, актуальність, результати діагностування
педагогів, аналіз роботи за 2019 -2020 рік., можливості колективу, а саме у
2019 – 2020 р. колектив працював над проблемною темою « Формування інноваційної
культури педагога, як важливого чинника в реалізації Базового компоненту д/о
,державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості».
Перед
педагогічним колективом, цього року стояли такі завдання :
1. Сприяти сенсорно пізнавальному розвитку дошкільників,
через призми логічних мислительних
операцій (STREAM- освіта, Лего - конструювання).
2. Виховувати національну свідомість, патріотизм,
потребу у спілкуванні укр. мовою засобами українського слова.
lang=EN-US style='font-size:18.0pt;line-height:115%;mso-ansi-language:EN-US'>STREAM – завдяки якій діти вивчають
природознавчі науки, технології, інжиніринг, мистецтво, математику, а також
читання та письмо. Під STREAM освітою дитини дошкільного віку, ми розуміємо
спеціально
Як завжди всі роки одним з пріоритетних
напрямків роботи д/з, була і залишається турбота про фізичний розвиток дітей,
зміцнення і укріплення їх здоров’я. В д/з систематично проводяться заняття з
фізкультури з використанням традиційних та не традиційних занять з
фізкультурним обладнанням. На заняттях активно використовуються елементи М.М.
Єфименко. Для укріплення здоров’я діти плавають в басейні, приймають кисневі
коктейлі, в літку оздоровлюються і загартовуються ( згідно річного плану).
Послідовність та систематичність загартування, індивідуальний підхід до
процедур обговорюється з педагогами на пед. годинах.
Про те що діти люблять фізкультуру, активно
займаються на заняттях, говорить що вже 5 років поспіль д/з займає перше місце
в районних змаганнях дошкільників в Спорткомлексі «Надежда». Але в цьому році такі змагання
не проводяться, і тут не має нашої вини – карантин.
Контролю здоров’я дітей в д/з приділяється
багато уваги. На графіках і таблицях Ви бачите рівень загальної захворюваності,
порівняльний аналіз рівня патології, розподіл дітей по групам здоров’я. А
аналіз рівня захворюваності показав, що є тенденція зростання патологій у
дітей.
Паспорт здоров’я дітей за наслідками поглибленого медичного огляду.
завдяки якій діти вивчають
природознавчі науки, технології, інжиніринг, мистецтво, математику, а також
читання та письмо. Під STREAM освітою дитини дошкільного віку, ми розуміємо
спеціально
Структура поширення
хвороб
Навч.
рік
|
К-ть дітей по ДНЗ
|
Патологія хірург. Ортопед.
|
Патологія зору
|
Лор патологія
|
Неврологічна патологія
|
Серцево-судиниста патологія
|
Стомат. патологія
|
ДЖВП
|
|||
2018/2019 (5 мес.)
|
326
|
17
|
4
|
11
|
7
|
4
|
29
|
3
|
|||
5,2%
|
1,2%
|
3,4%
|
2,1%
|
1,2%
|
8,9%
|
0,9%
|
|||||
2019/2020
(3міс.)
|
67
|
8
|
10
|
8
|
3
|
24
|
2
|
||||
331
|
20,2%
|
2,4%
|
3%
|
2,4%
|
0,9%
|
7,2%
|
0,6%
|
||||
Рік
|
К-ть дітей
всього
|
К-ть різних
патологій
|
% відношення
|
2018-2019(5
міс.)
|
326
|
75
|
23%
|
2019-2020
(3міс.)
|
331
|
122
|
37,2%
|
По групах здоров’я розподіл проведено таким чином :
2018-2019 (5 міс.)
|
2019-2020 (3міс.)
|
|
I група здоров’я
|
173 дитини
(52%)
|
180 дітей
(54%)
|
II група здоров’я
|
152 дитини
(46,6%)
|
148 дітей
(44,7%)
|
III група здоров’я
|
0
|
3 дитини
(0,9%)
|
IV група здоров’я
|
0
|
0
|
V група здоров’я
|
1 дитина
(0,4%)
|
0
|
По
фізкультурних групах розподіл проведено таким чином:
Всього дітей
|
основна
|
підготовча
|
спеціальна
|
|
2018-2019 рік
(5міс)
|
326
|
325
|
0
|
1
|
2019-2020 рік
(3міс.)
|
331
|
324
|
5
|
2
|
Порівняльна
таблиця захворюваності дітей
у 2019 -2020 році
В ДНЗ №49
рік
|
Кількість
дітей
|
Пропущено
днів через хворобу всього
|
Пропущено
днів через простудні захворювання
|
Кількість
випадків захворювань усього
|
Кількість
випадків простудних захворювань
|
К-ть
дітей, які не хворіли
|
||||
усього
|
На
1 дитину
|
усього
|
На
1 дитину
|
усього
|
На
1 дитину
|
усього
|
На
1 дитину
|
|||
2019
|
326
|
5581
|
17,1
|
4232
|
12,9
|
784
|
2,4
|
581
|
1,8
|
25
|
2020
|
329
|
3309
|
10,1
|
2580
|
7,8
|
461
|
1,4
|
374
|
1,1
|
24
|
Звіт із захворюваності дітей в ДНЗ №49
2019-2020 н.р.
Назва
групи
|
К-ть дітей
|
Пропущено
днів через хворобу всього
|
Пропущено
днів через простудні захворювання
|
Кількість
випадків захворювань усього
|
Кількість
випадків простудних захворювань
|
К-ть
дітей, які не хворіли
|
||||
усього
|
На
1 дитину
|
усього
|
На
1 дитину
|
усього
|
На
1 дитину
|
усього
|
На
1 дитину
|
|||
Яс.група «А» №14
|
23
|
219
|
9,5
|
178
|
7,7
|
33
|
1,4
|
28
|
1,2
|
-
|
Яс.група «Б»№1
|
24
|
251
|
10,4
|
175
|
7,3
|
38
|
1,6
|
28
|
1,2
|
-
|
Яс.група «В»№13
|
22
|
345
|
15,7
|
222
|
10,1
|
46
|
2,1
|
33
|
1,5
|
-
|
Молод.група «А»№11
|
27
|
355
|
13,1
|
271
|
10,0
|
46
|
1,7
|
37
|
1,4
|
2
|
Молод.група «Б»№12
|
28
|
245
|
8,7
|
182
|
6,5
|
35
|
1,3
|
28
|
1,0
|
1
|
Молод.група «В»№8
|
27
|
337
|
12,5
|
276
|
10,2
|
47
|
1,7
|
40
|
1,5
|
2
|
Серед.група «А»№6
|
22
|
241
|
10,9
|
184
|
8,4
|
29
|
1,3
|
23
|
1,0
|
3
|
Серед.група «Б»№5
|
27
|
216
|
8,0
|
176
|
6,5
|
32
|
1,2
|
27
|
1,0
|
4
|
Серед.група «В»№10
|
23
|
157
|
6,8
|
130
|
5,6
|
25
|
1,1
|
20
|
0,9
|
1
|
Стар.група «А»№3
|
30
|
216
|
7,2
|
197
|
6,6
|
32
|
1,1
|
29
|
1,0
|
3
|
Стар.група «Б»№7
|
28
|
172
|
6,1
|
135
|
4,8
|
24
|
0,9
|
18
|
0,6
|
2
|
Стар.група «В»№9
|
30
|
307
|
10,2
|
234
|
7,8
|
42
|
1,4
|
35
|
1,2
|
3
|
Спец.група з вадами мови №4
|
11
|
120
|
10,9
|
99
|
9
|
18
|
1,6
|
15
|
1,4
|
2
|
Спец.група з вадами мови №2
|
13
|
128
|
9,8
|
121
|
9,3
|
14
|
1,1
|
13
|
1,0
|
1
|
Управлінська
діяльність завідувача:
Безпосереднє керівництво ДНЗ № 49 протягом 30 років
здійснює завідувач Черненко Л.Г., педагог вищої категорії, « Відмінник освіти
України», має грамоту Міністерства освіти і науки України, Обл. держ.
адміністрації, грамота міського Голови та Управління освіти, а також грамоти міського
Методичного центру та Міського Профспілкового виконкому.
З метою ініціювання участі педагогів, активних батьків в д/з прийняті
такі форми самоуправління :
1. Рада ДНЗ,
Благодійна організація «Марічка 49» - директор Загребельна О.В.
2.
Батьківський комітет ДНЗ голова Богомаз А.М., та батьківський комітет груп
3.
Профспілковий комітет
5. Педагогічна
рада
6. Загальні
збори батьків та членів трудового колективу
7. Комісія з
питань ОП і ЦЗ
8.
Пожежно-технічна комісія
Управлінські рішення та дії поточного року
були спрямовані на :
1. Забезпечення
працездатності колективу, виконання річних завдань.
2.
Комплектація штатів відповідно до затверджуваного штатного розпису
3.
Організація заходів з підготовки та їх реалізації в освітньо- виховному процесі
4. Складання
бюджетного запиту на 2021 – 2022 роки
5.
Організація консультативного пункту для батьків, діти яких не відвідують д/з
6.
Організація роботи зі зверненнями громадян, на особистому прийомі у завідувача
було 117 осіб
7. Організація
морального та матеріального заохочення працівників, які сумлінно виконують свої
обов’язки , працюють творчо, є невід’ємною складовою успішного управління
закладом. За звітний період було нагороджено 13 працівників: 5 - грамотами управління освіти і 8 - грамотами
дошкільного закладу.
8.
Організація роботи з батьками та громадськістю з метою залучення їх до
управління закладом, пропагування відкритості та прозорості відбувалося через
раду ДНЗ, батьківські збори, сайт д/з та інформаційні кутки у вестибюля
9.
Організація цивільного захисту з метою підвищення готовності колективу до
надзвичайних ситуацій
Традиційно склалося, що наш д/з тісно співпрацює
з ЗОШ № 57. Між закладами
укладено угоду про співпрацю, плануються спільні заходи з метою забезпечення
наступності в освітньому процесі та адаптації дітей дошкільного віку до умов
навчання в початковій школі. Карантин вніс свої корективи в цю співпрацю, та
все ж , аналіз успішності навчання випускників за три роки показав:
1.Високий
рівень навчання складає 37%
2. Середній
рівень навчання складає 58%
3. Нижче
середнього рівня складає 5%
> Складання
бюджетного запиту на 2021 – 2022 роки
5.
Організація консультативного пункту для батьків, діти яких не відвідують д/з
До карантину ми також співпрацювали з Лінгвістичним центром англійської
мови, дитячою бібліотекою № 6, музеями та іншими громадськими організаціями.
Організація
роботи з сім’ями вихованців:
Взаємодія з сім’ями
вихованців є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона
орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють врахувати
актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції,
участі батьків в управлінні закладом.
В д/з є
різні форми роботи з батьками:
1.Батьківські
збори (згідно річного плану)
2.
Індивідуальні консультації спеціалістів
3. Спільні
виставки, участь у святах та ярмарках, організація родинних свят, новорічних
свят
4. Дні відкритих
дверей
5.
Консультативний пункт практичного психолога
Соціальна
активність дошкільного закладу :
Працівники д/з
займають активну соціально – життєву позицію та привчають дітей розуміти
соціальну значимість участі в заходах різного рівня.
Педагогічний колектив
завжди приймає активну учать в заходах міського науково методичного центу,
виставках, заходах до дня міста, конференціях та інших заходах міста. У жовтні
2019 р. д/з пройшов перевірку на колегію управління освіти з теми «Про
створення у закладах дошкільної освіти оптимального предметно - просторового
розвивального середовища,як засобу забезпечення якості освітнього процесу». За
результатами колегії стан створення ОППР в д/з визнано задовільним.
10 грудня 2019 року
було проведено методичне об'єднання для інструкторів з фізичного виховання за
темою « Розвиток навичок ходьби та бігу у дітей дошкільного віку». Інструктор з
фізкультури Будущева Л.В. провела заняття та розвагу з дітьми старшого
дошкільного віку.
Педагоги д/з 2019 –
2020 н.р. приймали участь у методичній роботі міста:
-
Майстерня « МайстерМуз» ( розвиток професійної компетенції
музичного керівника - Злидарєва О.Є.)
-
Педагогічний клуб « Майстерня успіху» - Чупалова Е.С.
-
ПлатфОрМа « Метод» ( розвиток професійної
компетентності- Авраменко І.В.)
-
Освіторія «АПгрейд»( розвиток професійної
компетентності вихователя)
-
Мовний тюнінг «Слово» : розвиток умінь мовленнєво-компетентного
фахівця д/о
-
Майданчик «СпорТур» ( розвиток професійної
компетентності інструктора з фізичного виховання)
-
Методичне об’єднання « Рухова домінанта: метання та
ходьба-біг»
-
Методична лабораторія «Крок» ( розвиток професійної
компетенції вихователя та вихователя-методиста)
-
Літературно – музейна крамничка « NIK» (культурно пізнавальний розвиток особистості педагога).
В дошкільному
закладі багато уваги приділяється патріотичному, валеологічному та екологічному
вихованню.
Для
патріотичного виховання в д/з організовані національні кутки, де діти
знайомляться з Державними та Національними символами України та рідного міста.
Вивчають на заняттях українські звичаї та традиції, багато уваги приділяється
вивченню місцевих традицій та звичаїв (Таврійських) . Всі заходи заплановані в
річному плані з цього питання виконані ( але не за весь рік, виключення - карантин).
Екологічне
виховання на сьогоднішній день має велике значення. В д/з цьому питанню
приділяється достатньо уваги і на заняттях, і
в повсякденному житті дітей ( малюнки, свята, розваги, виставки та
інше), а також у роботі з батьками.
Валеологія –
це пізнання себе в навколишньому світі, де ми вчимо дітей відомому гаслу «Твоє
здоров’я в твоїх руках». Вивчаючи абетку здоров’я, дошкільники дізнаються
достатньо багато інформації про себе як людину та здоровий спосіб життя.
В д/з створені
валеологічно і екологічно обґрунтовані умови для організації трудової, ігрової
і навчальної діяльності.
Всі вимоги розділів програми « Дитина» в дошкільному
закладі виконуються згідно річного плану. Їх виконання завжди під контролем
вихователів - методистів Богомаз С.Ю та Авраменко І.В., та старших медсестер
Бичкової Г.О. та Петкогло Л.В. і звичайно завідуючої, я навмисно свою посаду
назвала останньою , тому що я не можу сказати що все що робиться у д/з це роблю
я, у мене є дуже добра команда і у нас не має слова «Я», а є слово «Ми».
Набагато легше працювати, коли в тебе є помічники, на яких завжди можна
покластися.
Організація харчування:
Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей.
Організація харчування ведеться відповідно до Інструкції з організації
харчування дітей, затвердженої наказом МОМ та МОЗ України від 17.04.2006 року №
298/227 та наказу № 1591 з установленими нормативами харчування.
Харчує дітей у д/з комунальне підприємство з організації харчування в закладах
освіти : постачає продукти та готує їжу на харчоблоці д/з. Зав. харчоблоком -
Синевицька В.В.. Контролюють харчування та санітарний стан харчоблоку дві старші
медсестри - Бичкова Г.О. і Петкогло Л.В., які мають достатньо досвіду і
кваліфікації.
За цей навчальний рік за результатами перевірок СЄС грубих порушень
санітарного стану приміщень харчоблоку, а також порушень відповідності нормам,
калорійності харчування не виявлено. Дотримуватися виконання норм харчування,
як того вимагає інструкція № 1591 з
організації харчування, дуже важко через недостатність коштів.
У закладі харчуються діти пільгових категорій які звільнені від оплати за
харчування :
1. Діти сироти, які знаходяться під опікою – 1
2. Чорнобильці – 3
3. Учасники АТО – 7
4. Малозабезпечені – 7
А також :
-
Багатодітні сім’ї, які оплачують за харчування 50% - 11
Система роботи щодо соціального захисту дітей :
ДНЗ № 49 є комунальним
закладом, тому я суворо дотримуюсь вимог щодо забезпечення прав дитини,
закріплених в основних державних документах :
1.
Конституції України
2. Конвенції
ООН про права дитини
3. Закону
України «Про охорону дитинства»
4. Вимог
сімейного кодексу та інших нормативно – правових документів
Для допомоги ведення цієї роботи в д/з є
громадський інспектор з ОД Чупалова Е.С. . Щорічно на нараді при завідуючій
вона звітує свою роботу з дітьми вище зазначених категорій.
На виконання Листа
Міністерства освіти і науки України «Про здійснення соціально – педагогічного
патронату, інструктивно – методичних листів про систему роботи з дітьми, які не
відвідують д/з», адміністрацією ДНЗ
розроблені такі заходи:
1. Надання
методичної та консультативної допомоги родині, залучення батьків до процесу виховання,
навчання та реабілітації дітей
2. Організований
консультативний пункт для батьків, діти яких не відвідують д/з
З урахуванням специфіки міста належна увага
приділяється організації роботи з персоналом та вихованцями з Цивільного захисту. Моя
робота з цього питання спрямована на виховання в учасників освітнього - виховного
процесу якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної
поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайних ситуацій,
формування навичок безпечної поведінки в різних нестандартних ситуаціях,
формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, пожежної безпеки та
інше. Минуле літо показало, що ми готові до будь яких надзвичайних ситуацій
(евакуація).
Робота з
громадянами :
Є ще один підрозділ в
моїй роботі - це робота з громадянами.
В цій роботі я приділяю достатньо багато уваги, а саме :
1. Прийом громадян
в четвер з 14:00 до 16:00, а прийом батьків д/з в будь-який час
2. Журнали
звернення громадян ведеться згідно вимог чинного законодавства
3. Проводжу
аналіз звернень, як письмових так і усних. Письмових звернень в цьому році не
було.
4. На усні
звернення від батьків я реагую від разу якщо питання не потребує додаткової
інформації. Якщо в додатковій інформації є потреба, то відповідаю після
отримання такої інформації.
Здебільше звертання
батьків це :
-
Перехід дитини з однієї групи в іншу
-
Реєстрація на електрону чергу
За звітний період до мене звернулося біля 47 чоловік.
Робота зі
зміцнення матеріально-технічної бази :
Як я вже говорила, д/з є комунальним закладом, тому
матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет
Моє завдання полягає в оптимальному його прогнозуванні,
плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є чи не
найскладнішим питанням в роботі керівника .
Фінансово –
господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом.
Придбання
за бюджетні кошти у 2019-2020 н.р.
-Контейнери (малі)
для збору тетро – паків – 1 шт. – 500 грн.
|
Капітальний ремонт балкону старшої групи «А»№11,Ремонт підлоги
прогулянкової веранди ясельної групи «А» №14 - 52400,00
|
Медикаменти – 1324 грн.
|
Контейнер металевий для збору
паперу – 1 шт. – 1500 грн.
|
Контейнери для збору по групам
(маленькі) – 9 шт. 1800 грн
|
Депутатом Зоткіним П.С. виділено
кошти на ремонт балкону в групі № 7 на суму-50.000 грн
|
Кондиціонер в музичний зал 2 шт. - 12052
грн.
|
Холодильна камера на харчоблок -
11000 грн.
|
Меблева стінка -
12330 грн.
|
Але
цих асигнувань недостатньою. Тому не можу обійти увагою велику батьківську
допомогу. Кожного місяця в батьківському куточку та на блозі д/з висвітлюються
придбання за благодійні внески «БО Марічка №49».
Перелік
придбань додається :
у
допомогу. Кожного місяця в батьківському куточку та на блозі д/з висвітлюються
придбання за благодійні внески «БО Марічка №49».
Вересень
2019 |
Миючі засоби: скребки, рукавички
господарські, губки, мило, туалетний папір, серветки, білизна (на всі групи +
харчоблок + службові приміщення), пральний порошок (на пральню) - 4132,13
Навчальний набір для занять «Палички Кьюзенгера» - 2400,00
Господарчі товари: Зміщувач, кран букса, кран
шаровий, кути, труби для ремонту на харчоблоці, група №1, група
№11; Кутик металопластиковий; Відро емальоване для роздачі їжу
група №24 Клей цемент для ремонту вікон після встановлення в
групах: - 3186,65
Хлоросан для дезінфекції для груп і службовий
приміщень. - 585,00
Канцелярські товари для вихователів усіх груп
(файли, папір А4 для друкування документації, плівка для ламінування
дидактичних ігор, папки, швидкозшивачі та ін. - 5364,76
Корм для птахів - 125,00
Коктейлі - 6800,00
Обслуговування басейну ( сонячні
батареї ) за вересень 2019 р -
940,00
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер»)
за вересень 2019 р. - 100,00
|
Жовтень
2019 |
Миючі засоби: скребки, рукавички
господарські, губки, мило, туалетний папір, серветки, білизна (на всі групи +
харчоблок + службові приміщення), пральний порошок (на пральню) -
5913,92
Будівельні матеріали (ізогіпс, сатангіпс, клей – цемент)для установки вікна метало пластикового в групу №12 - 365,50 Лампи люмінесцентні – 1185,00 Принтер в кабінет методистам (для вихователів усіх груп) - 4935,90
Канцелярські товари (папір А4,
книга обліку) - 849,70
Фетер, наклейки кольоровий (для оформлення музичної зали до осінніх ранків) - 382,70
Монокран для кухні - 157,40
Рознос для кухні в групу №13 - 50,00 Вікно металопластикове у групу №6 (туалет) - 3656,00 Корм та підстилка для птахів та тварин (зимовий садок ) - 760,00 Коктейлі - 6800,00
Обслуговування басейну ( сонячні
батареї ) за жовтень 2019 р. -
940,00
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер»)
за жовтень 2019 р. - 100,00
|
Листопад
2019 |
Засоби по
догляду за акваріумом в зимовому садку - 500,00
Кран в групу №3 - 150,00 Змішувач в групу №11 - 270,00 Корм птахам - 130,00 Папір А-4, папки - (для всіх груп) - 234,80 Миючі та чистячі засоби, мило, туалетний папір, серветки (на всі групи)-761,20 Коктейль кисневий - 8400,00 Вікна металопластикові 2шт.( група 10, роздягальня, спальна) - 7300,00
Обслуговування басейну ( сонячні батареї ) листопад 2019 р.- 940,00
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер») за листопад 2019 р.- 100,00
|
Грудень
201 |
Папір А-4 2 шт. -
209,80
Коктель кисневий - 7400,00 Технічне обслуговування Сонячних колекторів - 940,00 Господарчі товари( Кран гр.№8,Петли,замок гр.№1, смесітель харчоблок,труба у підвал) - 1618,00 Файли ( для груп та служб. користування) - 59,90 Побутова хімія та порошок - 4911,40 Охорона технічними засобами - 100,00 Корм рибкам,(Корабль) в акваріум - 500,00 Бахіли -250,00 |
Лютий 2020
|
Миючі засоби: скребки, рукавички господарські,
губки, мило, туалетний папір, серветки, білизна
(на всі групи + харчоблок + службові приміщення), пральний порошок (на
пральню) 5059.10 грн.
Водонагрівач ( група № 8 та на пральню 2
шт.) 4854,00 грн.
Канцелярія, папір А4 для друкування документації
104,90 грн.
Відра, каструлі, чайник в групи №9, 6, 3. 1000
грн.
Хозтовари: (для атрибутики в муз.зал, група №9, 2.)
- клапан
- клей –
цемент, фарба, розчинник,
- шпалери,
клей 1527 грн.
Коктейлі 6 800 грн.
Корм для тварин та птахів
500
грн.
Обслуговування басейну ( сонячні батареї ) за січень
2020 р.
940
грн.
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер») за січень 2020 р.
100
грн.
|
|
Карантин
|
Березень
|
|
Квітень
|
||
Травень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар