11 червня 2020

Звіт завідувача ДНЗ № 49 за 2019—2020 н.р.            

    Перед початком звітування, прошу Вас врахувати, що д/з не працював майже три місяці із-за карантину.
   У нас не проводились ні які заходи, майже в перше за 30 років не були проведені випускні ранки для старших груп.
    Тому звітую так – як воно є. Починаю :
   ДНЗ № 49 комбінованого типу розпочав своє функціонування в далекому 1990 році. У липні поточного року ми мали б святкувати Тридцяту річницю заснування нашого закладу. Це так, нам уже багато років. Наші перші випускники приводять до нас своїх дітей.
   Групові приміщення д/з забезпечені сучасними меблями та ігровим обладнанням, та мають чудовий інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає її віковим особливостям. Для дітей створені всі умови для розвитку.
Окрім групових приміщень у д/з є багато спец. приміщень:
1.Музичний та спортивний зали з усім необхідним обладнанням;
2.Кімната «Казка» для організації театралізованої діяльності дітей ;
3.Зимовий сад, де діти можуть ознайомитися з птахами, рибами, тваринним світом та відпочити ;

 4.Обладнанні за останніми вимогами кабінети – вчителя логопеда та практичного психолога ;
5.Методичний кабінет де вихователі можуть знайти відповідь на свої запитання ;
6.Медичний блок де проходить мед. обслуговування дітей, де вони приймають кисневий коктейль для зміцнення імунної системи ;
7.Функціонуючий басейн допомагає загартовувати дітей ;
8.З 01.09.2019 р. розпочав свою роботу « Лего - центр» ( де проводяться розвиваючі ігри, заняття з конструювання з елементами STREAM-освіти) ;
9.В кожній групі є телевізор який допомагає осучаснити учбовий процес ;
10.Прогулянкові майданчики для кожної вікової групи ;
11. Сучасний спортивний майданчик.
   У нас є досягнення , а ще більше бажання працювати над новими технологіями щоб мати можливість працювати сучасно і ефективно .

  Склад вихованців :
    За проектною потужністю д/з розрахований на 246 місць, для дітей від 2 років до 6 років. Групи комплектуються в серпні – вересні.
  У 2019 – 2020 н.р. було укомплектовано 14 вікових груп:
 1. Три групи раннього віку
2. Три групи молодші;
3. Три середні групи
4. Три старші групи
5. Дві спеціальні для дітей з вадами мовлення.
    В цьому році було відкрито дві інклюзивні групи, для дітей з особливими потребами ( середня, молодша ).
  Цього року заклад відвідувало 336 дітей, що означає перевантаження, яке складає 90 дітей, а це ще три вікові групи по 30 дітей, тому працюємо з перевантаженням. Багато батьків бажають відвідувати тільки наш д/з, хтось вже вдруге або втретє приводить своїх дітей, у когось тут друзі, а хтось орієнтувався на характеристику мікрорайонів.
   І так в д/з 336 дітей.
Із них :             
-         Раннього віку - 69 дітей
-         Дошкільного -  267 дітей  ( із них 25 відвідують спеціальні групи для дітей с вадами мовлення, та 50 дітей інклюзивні групи )
   В цьому році випущено в школу 89 дітей, які пройшли  повний курс дошкільної освіти, три місяці проходило навчання онлайн  .
  За звітній період прийнято до д/з 103 дитини.
  Контингент батьків соціально благополучний.
Із 336 дітей батьки мають робочі спеціальності – 109 чоловік що складає 32,4%, службовці – 110 чоловік, що складає 342,5 % Дуже багато матерів що не працюють – 120 жінок, що складає 35,1 %.
  В д/з багато сімей пільгової категорії :
1. Діти сироти- 1
2. Багатодітні- 11
3. Учасники АТО- 7
4. Чорнобильці -3
5. Малозабезпечені- 17
6. Переселенці з Луганської, Донецької обл., та Криму-4
    А також матері- одиначки 43

Кадрове забезпечення:
  Педагогічними кадрами д/з укомплектовано, але вже рік ми не можемо знайти музичного керівника. У закладі працюють 2 вихователя – методиста, практичний психолог, 2 вчителя- логопеда, 2 асистента вихователя інклюзивної групи, інструктор з фізичного виховання, музичний керівник, медичне обслуговування здійснюють 2 старші медсестри.
  Освітньо - виховний процес у закладі забезпечують 25 педагогів : 16 мають вищу пед. освіту, 9 середньо спеціальну.
Склад пед.. працівників за кваліфікаційними категоріями такий :
1. «Спец. вищої категорії» - 6 педагогів
2. « Спец. першої категорії» - 3 педагоги ( Авраменко І.В., Голосун О.І., Чупалова Е.С.)
3. «Спец. другої категорії» - 2 педагоги ( Барінова Л.П., Антоненко А.Ю.)
4. « Спеціаліст» - 5 педагогів ( Харковчук А.В., Балануці С.А, Стельмах Л.І., Кукса О.А., Довгошия А.М.)
5. «Відповідають займаній посаді» - 9 педагогів
  Атестовано 19 педагогів, не атестовано 5, які мають вищу педагогічну і психологічну освіту ( Харковчук А.В., Кукса О.А., Балануца С.А., Стельмах Л.І., Довгошия А.М.) так, як ще не мають потрібного стажу для атестації, та Арефьєва В.В., яка буде атестуватися в наступному році.
  Регулярно педагоги д/з один раз на 5 років проходять курсову перепідготовку в ОІППОП. В 2019 – 2020 році пройшли курсову перепідготовку Богомаз С.Ю., Барінова Л.П., Чупалова Е.С.. Перепідготовку пройшли згідно графіку.
   Освітньо - виховний процес в д/з здійснюється відповідно до Законів України « Про освіту», «Про дошкільну освіту», вимог Базового компоненту та програми « Дитина», « Впевнений старт». Також педагоги активно використовують парціальні програми та програму STREAM – завдяки якій діти вивчають природознавчі науки, технології, інжиніринг, мистецтво, математику, а також читання та письмо. Під STREAM освітою дитини дошкільного віку, ми розуміємо спеціально
 організований процес цілеспрямованого формування особистості, становлення та розвиток духовної сутності в єдності з оволодінням науковими знаннями та вміннями інженерного мислення.
  Керуючись основними Державними документами що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками працювали над створенням ігрового, предметно – розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини, для її духовного зростання та фізичної досконалості.
   Організація освітньо- виховного процесу була спрямована на реалізацію основних завдань, при визначені яких були враховані  їх сучасність, актуальність, результати діагностування педагогів, аналіз роботи за 2019 -2020 рік., можливості колективу, а саме у 2019 – 2020 р. колектив працював над проблемною темою « Формування інноваційної культури педагога, як важливого чинника в реалізації Базового компоненту д/о ,державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості».
  Перед педагогічним колективом, цього року стояли такі завдання :
1. Сприяти сенсорно пізнавальному розвитку дошкільників, через призми логічних  мислительних операцій (STREAM- освіта, Лего - конструювання).
2. Виховувати національну свідомість, патріотизм, потребу у спілкуванні укр. мовою засобами українського слова.
lang=EN-US style='font-size:18.0pt;line-height:115%;mso-ansi-language:EN-US'>STREAM – завдяки якій діти вивчають природознавчі науки, технології, інжиніринг, мистецтво, математику, а також читання та письмо. Під STREAM освітою дитини дошкільного віку, ми розуміємо спеціально3. Удосконалювати роботу щодо усвідомлення дітьми норм і правил здорового способу життя шляхом застосування сучасних здоров’я - збережувальних технологій.
  Як завжди всі роки одним з пріоритетних напрямків роботи д/з, була і залишається турбота про фізичний розвиток дітей, зміцнення і укріплення їх здоров’я. В д/з систематично проводяться заняття з фізкультури з використанням традиційних та не традиційних занять з фізкультурним обладнанням. На заняттях активно використовуються елементи М.М. Єфименко. Для укріплення здоров’я діти плавають в басейні, приймають кисневі коктейлі, в літку оздоровлюються і загартовуються ( згідно річного плану). Послідовність та систематичність загартування, індивідуальний підхід до процедур обговорюється з педагогами на пед. годинах. 
   Про те що діти люблять фізкультуру, активно займаються на заняттях, говорить що вже 5 років поспіль д/з займає перше місце в районних змаганнях дошкільників в Спорткомлексі     «Надежда». Але в цьому році такі змагання не проводяться, і тут не має нашої вини – карантин.
  Контролю здоров’я дітей в д/з приділяється багато уваги. На графіках і таблицях Ви бачите рівень загальної захворюваності, порівняльний аналіз рівня патології, розподіл дітей по групам здоров’я. А аналіз рівня захворюваності показав, що є тенденція зростання патологій у дітей.
Паспорт здоров’я дітей за наслідками поглибленого медичного огляду.
завдяки якій діти вивчають природознавчі науки, технології, інжиніринг, мистецтво, математику, а також читання та письмо. Під STREAM освітою дитини дошкільного віку, ми розуміємо спеціально
Структура поширення хвороб
Навч.
рік
К-ть дітей по ДНЗ
Патологія хірург. Ортопед.
Патологія зору
Лор патологія
Неврологічна патологія
Серцево-судиниста патологія
Стомат. патологія
ДЖВП




2018/2019 (5 мес.)


326
17
4
11
7
4
29
3

5,2%
1,2%
3,4%
2,1%
1,2%
8,9%
0,9%


2019/2020 (3міс.)

67
8
10
8
3
24
2

331
20,2%
2,4%
3%
2,4%
0,9%
7,2%
0,6%

 Порівняльний аналіз обліку дітей ДНЗ 3 49, у яких виявлені різні види патологій
Рік
К-ть дітей всього
К-ть різних патологій
% відношення
2018-2019(5 міс.)
326
                  75     
23%
2019-2020 (3міс.)
331
122
37,2%


    По групах здоров’я розподіл проведено таким чином :

           2018-2019 (5 міс.)
             2019-2020 (3міс.)
I  група здоров’я
173 дитини (52%)
180 дітей (54%)
II група здоров’я
152 дитини (46,6%)
148 дітей (44,7%)
III група здоров’я
0
3 дитини (0,9%)
IV група здоров’я
0
0
V група здоров’я
1 дитина (0,4%)
0

По фізкультурних групах розподіл проведено таким чином:

Всього дітей
основна
підготовча
спеціальна
2018-2019 рік (5міс)
326
325
0
1
2019-2020 рік (3міс.)
331
324
5
2

Порівняльна таблиця захворюваності дітей
у 2019 -2020 році
В ДНЗ №49
рік
Кількість дітей
Пропущено днів через хворобу всього
Пропущено днів через простудні захворювання
Кількість випадків захворювань усього
Кількість випадків простудних захворювань
К-ть дітей, які не хворіли
усього
На 1 дитину
усього
На 1 дитину
усього
На 1 дитину
усього
На 1 дитину
2019
326
5581
17,1
4232
12,9
784
2,4
581
1,8
25
2020
329
3309
10,1
2580
7,8
461
1,4
374
1,1
24

Звіт із захворюваності дітей в ДНЗ №49
2019-2020 н.р.
Назва групи
К-ть дітей
Пропущено днів через хворобу всього
Пропущено днів через простудні захворювання
Кількість випадків захворювань усього
Кількість випадків простудних захворювань
К-ть дітей, які не хворіли
усього
На 1 дитину
усього
На 1 дитину
усього
На 1 дитину
усього
На 1 дитину
Яс.група «А» №14
23
219
9,5
178
7,7
33
1,4
28
1,2
-
Яс.група «Б»№1

24
251
10,4
175
7,3
38
1,6
28
1,2
-
Яс.група «В»№13
22
345
15,7
222
10,1
46
2,1
33
1,5
-
Молод.група «А»№11
27
355
13,1
271
10,0
46
1,7
37
1,4
2
Молод.група «Б»№12
28
245
8,7
182
6,5
35
1,3
28
1,0
1
Молод.група «В»№8
27
337
12,5
276
10,2
47
1,7
40
1,5
2
Серед.група «А»№6
22
241
10,9
184
8,4
29
1,3
23
1,0
3
Серед.група «Б»№5
27
216
8,0
176
6,5
32
1,2
27
1,0
4
Серед.група «В»№10
23
157
6,8
130
5,6
25
1,1
20
0,9
1
Стар.група «А»№3
30
216
7,2
197
6,6
32
1,1
29
1,0
3
Стар.група «Б»№7
28
172
6,1
135
4,8
24
0,9
18
0,6
2
Стар.група «В»№9
30
307
10,2
234
7,8
42
1,4
35
1,2
3
Спец.група з вадами мови №4
11
120
10,9
99
9
18
1,6
15
1,4
2
Спец.група з вадами мови №2
13
128
9,8
121
9,3
14
1,1
13
1,0
1
 Управлінська діяльність завідувача:
                        
    Безпосереднє керівництво ДНЗ № 49 протягом 30 років здійснює завідувач Черненко Л.Г., педагог вищої категорії, « Відмінник освіти України», має грамоту Міністерства освіти і науки України, Обл. держ. адміністрації, грамота міського Голови та Управління освіти, а також грамоти міського Методичного центру та Міського Профспілкового виконкому.
   З метою ініціювання участі педагогів, активних батьків в д/з прийняті такі форми самоуправління :
1. Рада ДНЗ, Благодійна організація «Марічка 49» - директор Загребельна О.В.
2. Батьківський комітет ДНЗ голова Богомаз А.М., та батьківський комітет груп
3. Профспілковий комітет
5. Педагогічна рада
6. Загальні збори батьків та членів трудового колективу
7. Комісія з питань ОП і ЦЗ
8. Пожежно-технічна комісія

  Управлінські рішення та дії поточного року були спрямовані на :
1. Забезпечення працездатності колективу, виконання річних завдань.
2. Комплектація штатів відповідно до затверджуваного штатного розпису
3. Організація заходів з підготовки та їх реалізації в освітньо- виховному процесі
4. Складання бюджетного запиту на 2021 – 2022 роки
5. Організація консультативного пункту для батьків, діти яких не відвідують д/з
6. Організація роботи зі зверненнями громадян, на особистому прийомі у завідувача було 117 осіб
7. Організація морального та матеріального заохочення працівників, які сумлінно виконують свої обов’язки , працюють творчо, є невід’ємною складовою успішного управління закладом. За звітний період було нагороджено 13 працівників:  5 - грамотами управління освіти і 8 - грамотами дошкільного закладу.
8. Організація роботи з батьками та громадськістю з метою залучення їх до управління закладом, пропагування відкритості та прозорості відбувалося через раду ДНЗ, батьківські збори, сайт д/з та інформаційні кутки у вестибюля
9. Організація цивільного захисту з метою підвищення готовності колективу до надзвичайних ситуацій
   Традиційно склалося, що наш д/з тісно співпрацює з          ЗОШ № 57. Між закладами укладено угоду про співпрацю, плануються спільні заходи з метою забезпечення наступності в освітньому процесі та адаптації дітей дошкільного віку до умов навчання в початковій школі. Карантин вніс свої корективи в цю співпрацю, та все ж , аналіз успішності навчання випускників за три роки показав:

1.Високий рівень навчання складає 37%
2. Середній рівень навчання складає 58%
3. Нижче середнього рівня складає 5%
> Складання бюджетного запиту на 2021 – 2022 роки

5. Організація консультативного пункту для батьків, діти яких не відвідують д/з
До карантину ми також співпрацювали з Лінгвістичним центром англійської мови, дитячою бібліотекою № 6, музеями та іншими громадськими організаціями.
Організація роботи з сім’ями вихованців: 
  Взаємодія з сім’ями вихованців є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють врахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом.
В д/з є різні форми роботи з батьками:
1.Батьківські збори (згідно річного плану)
2. Індивідуальні консультації спеціалістів
3. Спільні виставки, участь у святах та ярмарках, організація родинних свят, новорічних свят
4. Дні відкритих дверей
5. Консультативний пункт практичного психолога
  
Соціальна активність дошкільного закладу :
  Працівники д/з займають активну соціально – життєву позицію та привчають дітей розуміти соціальну значимість участі в заходах різного рівня.
  Педагогічний колектив завжди приймає активну учать в заходах міського науково методичного центу, виставках, заходах до дня міста, конференціях та інших заходах міста. У жовтні 2019 р. д/з пройшов перевірку на колегію управління освіти з теми «Про створення у закладах дошкільної освіти оптимального предметно - просторового розвивального середовища,як засобу забезпечення якості освітнього процесу». За результатами колегії стан створення ОППР в д/з визнано задовільним.
   10 грудня 2019 року було проведено методичне об'єднання для інструкторів з фізичного виховання за темою « Розвиток навичок ходьби та бігу у дітей дошкільного віку». Інструктор з фізкультури Будущева Л.В. провела заняття та розвагу з дітьми старшого дошкільного віку.
  Педагоги д/з 2019 – 2020 н.р. приймали участь у методичній роботі міста:
-         Майстерня « МайстерМуз» ( розвиток професійної компетенції музичного керівника - Злидарєва О.Є.)
-         Педагогічний клуб « Майстерня успіху» - Чупалова Е.С.
-         ПлатфОрМа « Метод» ( розвиток професійної компетентності- Авраменко І.В.)
-         Освіторія «АПгрейд»( розвиток професійної компетентності вихователя)
-         Мовний тюнінг «Слово» : розвиток умінь мовленнєво-компетентного фахівця д/о
-         Майданчик «СпорТур» ( розвиток професійної компетентності інструктора з фізичного виховання)
-         Методичне об’єднання « Рухова домінанта: метання та ходьба-біг»
-         Методична лабораторія «Крок» ( розвиток професійної компетенції вихователя та вихователя-методиста)
-         Літературно – музейна крамничка « NIK» (культурно пізнавальний розвиток особистості педагога).

 В дошкільному закладі багато уваги приділяється патріотичному, валеологічному та екологічному вихованню.
  Для патріотичного виховання в д/з організовані національні кутки, де діти знайомляться з Державними та Національними символами України та рідного міста. Вивчають на заняттях українські звичаї та традиції, багато уваги приділяється вивченню місцевих традицій та звичаїв (Таврійських) . Всі заходи заплановані в річному плані з цього питання виконані ( але не за весь рік, виключення - карантин).
  Екологічне виховання на сьогоднішній день має велике значення. В д/з цьому питанню приділяється достатньо уваги і на заняттях, і  в повсякденному житті дітей ( малюнки, свята, розваги, виставки та інше), а також у роботі з батьками.


   Валеологія – це пізнання себе в навколишньому світі, де ми вчимо дітей відомому гаслу «Твоє здоров’я в твоїх руках». Вивчаючи абетку здоров’я, дошкільники дізнаються достатньо багато інформації про себе як людину та здоровий спосіб життя.
  В д/з створені валеологічно і екологічно обґрунтовані умови для організації трудової, ігрової і навчальної діяльності.
Всі вимоги розділів програми « Дитина» в дошкільному закладі виконуються згідно річного плану. Їх виконання завжди під контролем вихователів - методистів Богомаз С.Ю та Авраменко І.В., та старших медсестер Бичкової Г.О. та Петкогло Л.В. і звичайно завідуючої, я навмисно свою посаду назвала останньою , тому що я не можу сказати що все що робиться у д/з це роблю я, у мене є дуже добра команда і у нас не має слова «Я», а є слово «Ми». Набагато легше працювати, коли в тебе є помічники, на яких завжди можна покластися.

      Організація харчування:
  Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною  складовою зміцнення здоров’я дітей. Організація харчування ведеться відповідно до Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої наказом МОМ та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/227 та наказу № 1591 з установленими нормативами харчування.
  Харчує дітей у д/з комунальне підприємство з організації харчування в закладах освіти : постачає продукти та готує їжу на харчоблоці д/з. Зав. харчоблоком - Синевицька В.В.. Контролюють харчування та санітарний стан харчоблоку дві старші медсестри - Бичкова Г.О. і Петкогло Л.В., які мають достатньо досвіду і кваліфікації.
  За цей навчальний рік за результатами перевірок СЄС грубих порушень санітарного стану приміщень харчоблоку, а також порушень відповідності нормам, калорійності харчування не виявлено. Дотримуватися виконання норм харчування, як того вимагає інструкція № 1591 з організації харчування, дуже важко через недостатність коштів.
 У закладі харчуються діти пільгових категорій які звільнені від оплати за харчування :
1. Діти сироти, які знаходяться під опікою – 1
2. Чорнобильці – 3
3. Учасники АТО – 7
4. Малозабезпечені – 7
А також :
-         Багатодітні сім’ї, які оплачують за харчування 50% - 11



                                                                                                                                                                      Система роботи щодо соціального захисту дітей :
  ДНЗ № 49 є комунальним закладом, тому я суворо дотримуюсь вимог щодо забезпечення прав дитини, закріплених в основних державних документах :
1. Конституції України
2. Конвенції ООН про права дитини
3. Закону України «Про охорону  дитинства»
4. Вимог сімейного кодексу та інших нормативно – правових документів
  Для допомоги ведення цієї роботи в д/з є громадський інспектор з ОД Чупалова Е.С. . Щорічно на нараді при завідуючій вона звітує свою роботу з дітьми вище зазначених категорій.
  На виконання Листа Міністерства освіти і науки України «Про здійснення соціально – педагогічного патронату, інструктивно – методичних листів про систему роботи з дітьми, які не відвідують д/з»,  адміністрацією ДНЗ розроблені такі заходи:
1. Надання методичної та консультативної допомоги родині, залучення батьків до процесу виховання, навчання та реабілітації  дітей
2. Організований консультативний пункт для батьків, діти яких не відвідують д/з
   З урахуванням специфіки міста належна увага приділяється організації роботи з персоналом  та вихованцями з Цивільного захисту. Моя робота з цього питання спрямована на виховання в учасників освітнього - виховного процесу якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайних ситуацій, формування навичок безпечної поведінки в різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, пожежної безпеки та інше. Минуле літо показало, що ми готові до будь яких надзвичайних ситуацій (евакуація).
Робота з громадянами :
  Є ще один підрозділ в моїй роботі - це робота з громадянами.
  В цій роботі я приділяю достатньо багато уваги, а саме :
1. Прийом громадян в четвер з 14:00 до 16:00, а прийом батьків д/з в будь-який час
2. Журнали звернення громадян ведеться згідно вимог чинного законодавства
3. Проводжу аналіз звернень, як письмових так і усних. Письмових звернень в цьому році не було.
4. На усні звернення від батьків я реагую від разу якщо питання не потребує додаткової інформації. Якщо в додатковій інформації є потреба, то відповідаю після отримання такої інформації.
 Здебільше звертання батьків це :
-         Перехід дитини з однієї групи в іншу
-         Реєстрація на електрону чергу
За звітний період до мене звернулося біля 47 чоловік.


Робота зі зміцнення матеріально-технічної бази :
  Як я вже говорила, д/з є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет
Моє завдання полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є чи не найскладнішим питанням в роботі керівника .
   Фінансово – господарська діяльність закладу здійснюється згідно з кошторисом.

      Придбання за бюджетні кошти у 2019-2020 н.р.
        -Контейнери (малі) для збору тетро – паків – 1 шт. – 500 грн. 
Капітальний ремонт балкону старшої групи «А»№11,Ремонт підлоги прогулянкової веранди ясельної групи «А» №14 - 52400,00
     Медикаменти – 1324 грн.
     Контейнер металевий для збору паперу – 1 шт. – 1500 грн.
     Контейнери для збору по групам (маленькі) – 9 шт. 1800 грн
     Депутатом Зоткіним П.С. виділено кошти  на ремонт балкону в групі № 7 на суму-50.000 грн
     Кондиціонер в музичний зал 2 шт. - 12052 грн.
     Холодильна камера на харчоблок   - 11000 грн.
     Меблева стінка - 12330 грн.


Але цих асигнувань недостатньою. Тому не можу обійти увагою велику батьківську допомогу. Кожного місяця в батьківському куточку та на блозі д/з висвітлюються придбання за благодійні внески «БО Марічка №49».


Перелік придбань додається : у допомогу. Кожного місяця в батьківському куточку та на блозі д/з висвітлюються придбання за благодійні внески «БО Марічка №49».
Вересень
2019
 Миючі засоби: скребки, рукавички господарські, губки, мило, туалетний папір, серветки, білизна (на всі групи + харчоблок + службові приміщення), пральний порошок (на пральню) - 4132,13
Навчальний набір для занять «Палички Кьюзенгера» - 2400,00
Господарчі товари: Зміщувач, кран букса, кран шаровий, кути, труби для ремонту на харчоблоці, група №1, група №11; Кутик металопластиковий; Відро емальоване для роздачі їжу група №24 Клей цемент для ремонту вікон після встановлення  в групах:  - 3186,65
Хлоросан  для дезінфекції для груп і службовий приміщень. - 585,00
Канцелярські товари для вихователів усіх груп (файли, папір А4 для друкування документації, плівка для ламінування дидактичних ігор, папки, швидкозшивачі та ін. - 5364,76
Корм для птахів - 125,00
Коктейлі  - 6800,00
Обслуговування басейну ( сонячні батареї ) за вересень 2019 р - 940,00
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер») за вересень  2019 р. - 100,00 
Жовтень
2019
 Миючі засоби: скребки, рукавички господарські, губки, мило, туалетний папір, серветки, білизна (на всі групи + харчоблок + службові приміщення), пральний порошок (на пральню)  - 5913,92
Будівельні матеріали (ізогіпс, сатангіпс, клей – цемент)для установки вікна метало пластикового в групу №12 - 365,50
 Лампи люмінесцентні – 1185,00
Принтер в кабінет методистам (для вихователів усіх груп)  - 4935,90
  Канцелярські товари (папір А4, книга обліку) - 849,70
Фетер, наклейки кольоровий (для оформлення музичної зали до осінніх   ранків) - 382,70
Монокран для кухні - 157,40
Рознос для кухні в групу №13 - 50,00
Вікно металопластикове у групу №6 (туалет) - 3656,00
Корм та підстилка для птахів та тварин (зимовий садок ) - 760,00
Коктейлі - 6800,00
Обслуговування басейну ( сонячні батареї ) за жовтень 2019 р. - 940,00
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер») за жовтень  2019 р. - 100,00
Листопад
2019
Засоби по догляду за акваріумом в зимовому садку - 500,00
Кран в групу №3  - 150,00
Змішувач в групу №11 - 270,00
Корм птахам  - 130,00
Папір А-4, папки - (для всіх груп) - 234,80
Миючі та чистячі засоби, мило, туалетний папір, серветки (на всі групи)-761,20
Коктейль кисневий - 8400,00
Вікна металопластикові 2шт.( група 10, роздягальня, спальна) - 7300,00
Обслуговування басейну ( сонячні батареї ) листопад 2019 р.940,00
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер») за листопад 2019 р.- 100,00                
Грудень
201
Папір А-4 2 шт. - 209,80
Коктель кисневий - 7400,00
Технічне обслуговування Сонячних колекторів - 940,00
Господарчі товари( Кран гр.№8,Петли,замок гр.№1, смесітель харчоблок,труба у підвал) - 1618,00
Файли ( для груп та служб. користування) - 59,90
Побутова хімія та порошок - 4911,40
Охорона технічними засобами - 100,00
Корм рибкам,(Корабль) в акваріум - 500,00
Бахіли -250,00

                                                                                                                                                     Лютий 2020
Миючі засоби: скребки, рукавички господарські, губки, мило,      туалетний папір, серветки, білизна (на всі групи + харчоблок + службові приміщення), пральний порошок (на пральню)      5059.10 грн.
Водонагрівач ( група № 8 та на пральню 2 шт.)          4854,00 грн.
Канцелярія, папір А4 для друкування документації 104,90 грн.
Відра, каструлі, чайник  в групи №9, 6, 3. 1000 грн.
Хозтовари: (для атрибутики в муз.зал, група №9, 2.)
-        клапан
-        клей – цемент, фарба, розчинник,
-        шпалери, клей 1527 грн.
Коктейлі   6 800 грн.
Корм для тварин та птахів
         500 грн.
Обслуговування басейну ( сонячні батареї ) за січень 2020 р.
         940 грн.
Охорона ( тривожна кнопка «Лідер») за січень 2020 р.

         100 грн.


  Карантин

Березень

Квітень

Травень

Немає коментарів:

Дописати коментар